RAZGOVOR

Kreativna Ura: Dizajn prodajnih prostora

09.09.2025 | 17:30 sati

Retail dizajn u današnjem dinamičnom tržišnom okruženju postao je jako važan jer ne samo da definira fizički prostor, već aktivno oblikuje i iskustvo korisnika, njihov emotivni angažman te percepciju brenda. Prostor prodaje više nije pasivni okvir za izlaganje proizvoda, već postaje dinamična platforma za interakciju, emocionalnu komunikaciju i stvaranje trajnih veza između brenda i potrošača.

U utorak, 9. rujna u 17:30 sati, u Uraniji – prostoru kreacije, arhitektice Anita Krmek, Jelena Babić i Marja Mia Kolendić, suosnivačice zagrebačkog studija Salon 33, kroz kritički i arhitektonski pristup predstavit će složenost retail dizajna na primjerima svojih projekata: showroom Fercera i DermaCare beauty centar.

Retail prostor je danas polivalentan: osim što mora osigurati efikasnu prezentaciju proizvoda, on aktivno gradi narativ brenda kroz prostornu dramaturgiju, materijalnost, svjetlo i tokove kretanja korisnika. U svijetu gdje digitalna iskustva dominiraju, fizički prodajni prostor mora ponuditi dodatnu vrijednost - autentično iskustvo koje angažira sva osjetila i poziva na emocionalni odgovor. Tako je dizjan prodajnog prostora most između marketinške strategije i korisničke psihologije.

Projektiranje takvih prostora zahtijeva detaljno razumijevanje ponašanja potrošača, interdisciplinarni pristup koji integrira marketinške ciljeve, vizualnu komunikaciju, ergonomiju i suvremene tehnološke integracije. Salon 33 u svojim projektima pokazuje kako prostorna organizacija i materijalna paleta mogu naglasiti ekskluzivnost brenda, dok istovremeno stvaraju ugodne i funkcionalne ambijente koji potiču korisnički angažman.

Showroom Fercera primjer je kako luksuzni brand može kroz arhitektonski dizajn artikulirati svoju vrijednost i diferencirati se na tržištu. DermaCare beauty centar ističe se kao prostor koji svojim dizajnom aktivno doprinosi osjećaju ugode, povjerenja i privatnosti, što su ključni elementi u industriji zdravlja i ljepote.

Na predavanju će se kritički analizirati i suvremeni izazovi u retail dizajnu, poput integracije digitalnih tehnologija, održivosti te prilagodbe novim modelima potrošnje, gdje korisničko iskustvo postaje centralni fokus dizajnerskog procesa. 

Ova Kreativna Ura nije samo prezentacija projekata, već dublja refleksija o tome kako arhitektura može oblikovati nevidljive aspekte potrošačkog iskustva, pretvarajući prodajni prostor u strateški alat brenda i mjesto socijalne interakcije u fizičkom svijetu.

Broj mjesta je ograničen, pa vas molimo da rezervirate svoje mjesto ovdje. Ulaz je slobodan!

Ponedjeljak, 25. 11. 2024.

Održiva Ura: ESG u Fokusu – Powered by Erste

28.11.2024 | 17:30 sati

 

Pozivamo vas na četvrto predavanje u ciklusu Održiva Ura: ESG u Fokusu – Powered by Erste, na kojem ćemo istražiti temu "Stanovanje novog doba". Održivo stanovanje više nije samo ideal, već realnost koja oblikuje suvremenu arhitekturu, razvoj urbanih prostora i financiranje novih modela stanovanja.

Petak, 1. 11. 2024.

Održiva Ura: ESG u Fokusu – Powered by Erste

07.11.2024 | 17:30 sati

 

U sklopu ciklusa predavanja Održiva Ura: ESG u Fokusu - Powered by Erste, s ponosom najavljujemo treće predavanje koje će se održati u četvrtak, 7. studenog 2024. u 17:30h u Uraniji – Prostor kreacije.